Ο πρώτος SAP Business One Συνεργάτης στην Ελλάδα που κατέκτησε τον τίτλο SAP Recognized Expertise
Μάρτιος 30, 2021
Πάνω από τα μισά θύματα ransomware πληρώνουν τα λύτρα, αλλά μόνο ένα στα τέσσερα παίρνει πίσω τα δεδομένα του
Απρίλιος 2, 2021

Εγκαινιάστηκε η GROHE X, η πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα εμπειριών στο χώρο των ειδών υγιεινής

Η GROHE εγκαινίασε την επαναστατική ψηφιακή πλατφόρμα GROHE X. Κατά την εβδομάδα της επίσημης παρουσίασής της, η GROHE X προσέλκυσε το ενδιαφέρον πάνω από 68.000 επισκεπτών από 140 χώρες σε όλον τον κόσμο. 

Σε αυτό το διάστημα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις διαφορετικές τους ανάγκες και ενδιαφέροντα. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν  περισσότερες από 8 εκδηλώσεις που περιελάμβαναν από ενημερώσεις για δημοσιογράφους μέχρι ομιλίες με insights καταναλωτών και σε βάθος αναλύσεις για τους συνεργάτες της GROHE. Μέχρι σήμερα, τα videos και οι live συζητήσεις έχουν συγκεντρώσει πάνω από 70.000 προβολές, ενώ είναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα για όλους τους ενδιαφερόμενους. 

Σημαντική στιγμή και απόδειξη της πρωτοπορίας της GROHE στον τομέα της βιωσιμότητας και των ειδών υγιεινής,  ήταν η αποκάλυψη των τεσσάρων best-selling προϊόντων με την απόκτηση της “Cradle to Cradle Certified®” Πιστοποίησης. Σε αντίθεση με το γραμμικό μοντέλο συλλογής-χρήσης-απόρριψης, το μοντέλο “Cradle to Cradle” υποστηρίζει την κυκλική οικονομία δηλαδή, ένα προϊόν κατασκευάζεται με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε, στο τέλος της ζωής του, τα εξαρτήματα αυτά να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία νέων προϊόντων. Αυτή η πιστοποίηση αποτελεί ορόσημο στο ταξίδι βιωσιμότητας της GROHE. 

Η GROHE X διαθέτει επίσης, μια μεγάλη συλλογή από εκπαιδευτικά videos, άρθρα και 360° ξεναγήσεις,

δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους επισκέπτες της να έρθουν σε επαφή με τα νέα προϊόντα GROHE. 

Παράλληλα, ενώ οι επισκέπτες της πλατφόρμας μπορούν να εξερευνήσουν τον κόσμο της GROHE μόνοι τους, όποτε θέλουν, η GROHE X ανοίγει τον δρόμο για νέους τρόπους αλληλεπίδρασης: οι συνεργάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα για να προγραμματίσουν και να πραγματοποιήσουν ψηφιακές «συναντήσεις» με τους υπεύθυνους πωλήσεων και συνεπώς, να ανταλλάξουν απευθείας πληροφορίες μαζί τους για θέματα που αφορούν ολοκαίνουργια προϊόντα της GROHE και καινοτομίες. Το όραμα της «καθοδήγησης» των καταναλωτών μέσω της πλατφόρμας έχει μέχρι στιγμής οδηγήσει σε ένα αριθμό ρεκόρ με πάνω από 4.000 συναντήσεις πελατών. 

«Έχουμε εντυπωσιαστεί από τα θετικά σχόλια των πελατών μας, των προμηθευτών μας και όλων των ενδιαφερόμενων, καθώς και των συναδέλφων μας από την LIXIL από όλον τον κόσμο. Η GROHE X αποτελεί ένα πραγματικό ορόσημο για την ιστορία της GROHE. Ανοίγει ευκαιρίες άνευ προηγουμένου για να γνωρίσετε την GROHE και να ανακαλύψετε τα προϊόντα μας και τις θεματικές που μας αφορούν. Το ψηφιακό ταξίδι που εγκαινιάστηκε με την GROHE X μόλις ξεκίνησε», αναφέρει ο Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA και Co-CEO Grohe AG.

source